Grupa Ubezpieczeniowa Europa wiceliderem rankingu Instytucja Roku 2016


2017-03-08
Grupa Ubezpieczeniowa Europa zajęła 2. miejsce w rankingu Instytucja Roku 2016 w kategorii „Najlepsza Jakość Obsługi w Zdalnych Kanałach Kontaktu”. Wysoka pozycja wśród 42. ubezpieczycieli jest obiektywnym potwierdzeniem, że klient zajmuje kluczowe miejsce w strategii firmy.

Ranking Instytucja Roku, stworzony przez ekspertów portalu Mojebankowanie.pl, bada jakość obsługi w bankach, towarzystwach ubezpieczeniowych i firmach telekomunikacyjnych. Składa się z 6 cyklicznych odczytów wykonywanych w ciągu roku, co zapewnia miarodajność wyników. Analizie poddano następujące obszary: znalezienie kontaktu z firmą, kontakt z infolinią oraz kontakt drogą elektroniczną.

Przeczytaj również:

-  Zdalny kontakt jest dziś naturalnym sposobem załatwiania spraw, dlatego intensywnie rozwijamy narzędzia służące sprawnej obsłudze klientów bez konieczności wychodzenia z domu. Pozytywne doświadczenia w kontakcie z firmą procentują zaufaniem i lojalnością konsumentów, a naszym celem jest budowanie z nimi trwałych relacji. Traktujemy klientów indywidualnie i staramy się pomóc w rozwiązaniu problemów w taki sposób, w jaki każdy z nas chciałby być obsłużony. To najprostszy, a zarazem najlepszy drogowskaz - mówi Marat Nevretdinov, wiceprezes Grupy Ubezpieczeniowej Europa.

Z myślą o klientach Grupa Europa wdrożyła innowacyjne rozwiązania z obszaru insurtech, które bardzo usprawniają zarówno kontakt, jak i samą obsługę. Firma stworzyła m.in. autorską aplikację Customer View 360. Gromadzi ona w jednym miejscu kompleksowe dane o poszczególnych klientach i umożliwia błyskawiczne odnalezienie najważniejszych informacji z różnych obszarów na ich temat. Narzędzie ułatwia obsługę, zwłaszcza telefoniczną, kiedy szybki dostęp do pełnych danych jest bardzo istotny. W poszczególnych zakładkach można sprawdzić, jakie klient ma lub miał w przeszłości ubezpieczenia, czy zgłaszał szkodę, roszczenie lub reklamację, bądź na jakim etapie znajduje się rozpatrywana sprawa. Aplikacja stanowi obecnie podstawowe narzędzie używane przez pracowników zajmujących się w firmie obsługą klienta.

Grupa Europa, jako jeden z nielicznych ubezpieczycieli, wprowadziła także czat, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem klientów.

W komfortowej obsłudze klientów pomaga także nowoczesna, użyteczna strona www.tueuropa.pl, zaprojektowana w technologii RWD (responsive web design) Jest ona czytelna niezależnie od urządzenia, na którym się ją przegląda. Szybko można znaleźć na niej m.in. dostępne formy kontaktu z ubezpieczycielem oraz samodzielnie kupić aż 11 rodzajów ubezpieczeń. Są to np. ubezpieczenia turystyczne, nieruchomości czy dla osób aktywnych. Działający w ramach strony portal transakcyjny umożliwia klientom dostęp do posiadanych polis i wydawanie dyspozycji.

- Technologia nie zastąpi jednak w pełni człowieka. Nasz sukces w rankingu Instytucja Roku 2016 to przede wszystkim zasługa mocno zaangażowanego zespołu dedykowanego do obsługi klienta. Jego  wysokie kompetencje i proklienckie nastawienie wspieramy inwestując w rozwój systemów i szkolenia pracowników. To ludzie z pierwszej linii frontu w dużej mierze decydują o tym, czy klient do nas wróci – podsumowuje Marat Nevretdinov.

 

Grupę Europa tworzą: Towarzystwo Ubezpieczeń Europa S.A. i Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Europa S.A. Od ponad 20 lat firma wprowadza na rynek innowacyjne produkty ubezpieczeniowe dostosowane do potrzeb najbardziej wymagających klientów. Oferuje polisy ochronne, turystyczne, sportowe oraz autorskie rozwiązania inwestycyjne, sprzedawane we współpracy z wiodącymi bankami i pośrednikami ubezpieczeniowymi. Jest częścią Talanx International i Meiji Yasuda, jednych z największych firm ubezpieczeniowych na globalnym rynku.



Nadesłał:

alicja.hamkalo@tueuropa.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl