Concordia pod Grunwaldem
W najbliższą sobotę pola grunwaldzkie kolejny raz zapełnią się rycerzami, rzemieślnikami, białogłowami i taborami.
W tym roku wypada 600. lecie największej bitwy średniowiecznej Europy, dlatego tegoroczna inscenizacja została przygotowana w sposób szczególny.
Na polu stanie do walki ok. 3000 tysięcy rycerzy z całego kontynentu. Organizatorzy spodziewają się także kilkuset tysięcy widzów, którzy oprócz obejrzenia bitwy wezmą udział we mszy świętej według obrządku z tamtych czasów, w wielkim jarmarku rzemieślniczym, a także np. w warsztatach tańca średniowiecznego.
- Angażujemy się w to przedsięwzięcie z naszym partnerem biznesowym Bankiem Spółdzielczym w Ciechanowie – opowiada Katarzyna Kasztelan Przybylska, dyrektor Biura Bancassurance. – Dzięki bliskiej współpracy razem z nim promujemy takie wartości jak: patriotyzm, zaangażowanie czy determinację w osiąganiu celu.
Inscenizacja Bitwy pod Grunwaldem to spotkanie miłośników historii i militariów. - Celem tego zgromadzenia jest krzewienie historii, odtwarzanie kultury, tradycji oraz rzemiosła dawnego - mówi Józef Podolak, przewodniczący Zarządu Fundacji Grunwald. - Od 1998 roku spotyka się na polach pod Grunwaldem ponad 3000 miłośników średniowiecza z całego świata. Gościliśmy już przedstawicieli z Niemiec, Włoch, Francji, Finlandii, Czech, Słowacji, Węgier, Rosji, Białorusi, Ukrainy a nawet Stanów Zjednoczonych. Co roku stawiamy sobie nowe cele mające za zadanie zbliżenie nas do jak najwierniejszego odtwarzania historii.
Informacja uzupełniająca
Grupa Concordia obecna jest na polskim rynku od 1996 roku. Specjalizuje się w ubezpieczeniach rolnych, ubezpieczeniach ochrony prawnej, systemach ubezpieczeń dla firm oraz bancassurance dla bankowości spółdzielczej. Jako jedyny ubezpieczyciel w naszym kraju współpracuje ze wszystkimi zrzeszeniami banków spółdzielczych. W skład Grupy wchodzi Concordia Polska, Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych oraz WTUŻiR Concordia Capital S.A. Dynamiczny rozwój firmy został dostrzeżony m.in. przez dziennik „Rzeczpospolita”, który przyznał Firmie drugie miejsce na Najlepsze Towarzystwo Ubezpieczeń Majątkowych 2008. Swoich klientów Concordia obsługuje w 9 oddziałach, 23 przedstawicielstwach i agencjach przy współpracy 330 banków spółdzielczych, w których dostępne są ich produkty.