Link4 - żeby spać spokojnie
Link4 wprowadza do oferty nowy produkt – Ubezpieczenie od kradzieży. Każdy klient towarzystwa, który kupi OC może je rozszerzyć o ochronę antykradzieżową. Dodatkowe zabezpieczenie kosztuje 90 złotych rocznie dla wszystkich.
Z roku na rok coraz więcej samochodów pada łupem złodziei. Statystyki policji pokazują, że w 2009 roku wszczęto prawie 17 tys. postępowań związanych z kradzieżą aut.
|
Najczęściej giną samochody stojące na ulicy, na parkingach w centrach handlowych, w garażach lub na terenie przylegającym do domków jednorodzinnych. Część z tych samochodów nie miało polisy chroniącej przed kradzieżą.
- Przeprowadzone przez nas badania potwierdziły, że wiele osób chętnie zdecydowałoby się na ubezpieczenie samochodu od kradzieży, ale uważa, że ich na to nie stać. Dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie produktu obejmującego tylko ryzyko kradzieży. Oferta jest prosta, w stałej, jednej cenie dla każdego, co nie jest spotykane na rynku przy produktach cascowych – mówi Marcin Niewiadomski, dyrektor Pionu Marketingu Link4 i członek zarządu.
Ubezpieczenie od kradzieży dedykowane jest posiadaczom samochodów w wieku 6-15 lat. Można je kupić w Link4 tylko razem z polisą OC. Dodatkowe ubezpieczenie gwarantuje wypłatę odszkodowania w przypadku kradzieży samochodu. Udział własny wynosi 10%. Wypłata świadczenia z polisy odbywa się na takich samych zasadach, jak przy innych produktach. Proces likwidacji szkody rozpoczyna się wraz z okazaniem przez klienta zaświadczenia o zgłoszeniu kradzieży na policję. Średni czas oczekiwania na wypłatę odszkodowania wynosi 10 dni roboczych.
- Jak wiadomo, cena jest cały czas najważniejszym czynnikiem dla kupujących ubezpieczenie. Zależy nam jednak, żeby wyróżnikiem naszej oferty była nie tylko dobra cena, ale przede wszystkim innowacyjny, odpowiadający na potrzeby klientów produkt. Pokazujemy też, że warto mieć dodatkowe ubezpieczenie samochodu, nie tylko samo OC. Liczymy na to, że dzięki Ubezpieczeniu od kradzieży zaczniemy, jako Link4, budować kolejny segment rynku i zostaniemy jego liderem. Ubezpieczenie tylko od kradzieży jest pierwszym tego typu produktem na rynku – podsumowuje Niewiadomski.
Wejściu produktu na rynek towarzyszy kampania reklamowa w telewizji, prasie, radiu i internecie.
Nadesłał:
Link4
|