Pierwszy w Polsce direct - tylko dla młodych


Pierwszy w Polsce direct - tylko dla młodych
2010-02-15
Ergo Hestia uruchamia pierwszą w Polsce nowoczesną platformę ubezpieczeniową dedykowaną klientom do 30. roku życia. To grupa często niechętnie ubezpieczana, ale w naszym odczuciu posiadająca wielki potencjał - wyjaśnia Mario Everardo Zamarripa Gonzalez, menedżer projektu. 

You Can Drive w swojej ofercie ma odpowiadające potrzebom młodych ludzi proste produkty:

Przeczytaj również:
  • komunikacyjne (OC, AC i opcje dodatkowe),
  • podróżne (koszty leczenia, NNW, assistance i opcje dodatkowe),
  • mieszkaniowe (ubezpieczenie murów i wyposażenia i opcje dodatkowe).

Głównym kanałem sprzedaży You Can Drive jest internetowa platforma www.youcandrive.pl. Dzięki niej można  zdobyć - bez wychodzenia z domu - pełną informację o ofercie ubezpieczeniowej i taryfach, płacić za polisy czy generować dokumenty w formie elektronicznej. 

Zakup polisy jest bardzo prosty. Po wypełnieniu formularza, klient otrzymuje ofertę ubezpieczeniową wraz z ceną. Następnie, po założeniu konta, podaje pozostałe dane i kupuje polisę. Klient otrzymuje potwierdzenie zakupu e-mailem. Tą samą drogą dostaje też link do serwisu eKonta Ergo Hestii, gdzie znajduje się jego polisa i Ogólne Warunki Ubezpieczenia. Dzięki usłudze eKonta może w pełni obsługiwać swoje ubezpieczenie drogą elektroniczną.

Najważniejszymi zaletami You Can Drive jest z pewnością wygoda zakupu i przystępna cena. Nowy projekt to jedynie uzupełnienie dotychczasowej oferty Ergo Hestii. Nie będzie konkurował z istniejącymi już produktami i stanowił zagrożenia dla naszej sieci doświadczonych pośredników-doradców - wyjaśnia Katarzyna Śliwińska, Dyrektor Biura Marketingu i PR Ergo Hestii.



Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl